Monday 21 November 2011

Testimoni asthma, sakit pinggang, kulit kering dan berkedut, eczema

Pn Zarienna Harun


Ingin di sini saya berkongsi pengalaman ygsungguh ajaib. Alhamdulillah, pada hari yg pertama lagi mmg dh ada perubahan bg setiap ahli keluarga saya. Ayah saya yg mempunyai buah pinggang yg telah rosak sebelah dan Dr. telah memberitahu kami bhw sebelah lagi telah juga telah rosak akibat laser (utk batu karang) n radio terapi (prostate cancer) Selepas saya sapukan BE pd mlm pertama itu juga, keesokkan harinya saya perasan... dia tidak menggunakan "hot water pillow"nya, kerana selalunya setiap pg pinggangnya sakit. Selsemanya juga kering dan dengan senangnya dia menunaikan sembhyang subuhnya. Dgn izin ALLAH SWT. Begitu juga perubahan yg ketara pd kulit lengan ibu kesayangan saya yg berumur 75thn. Kulitnya yg telah kering dan berkedut dan gelap. Pd keesokkan harinya kedutan kulitnya kurang 70%...lebih cerah n lembap.

Kebetulan selepas saya berjumpa Dr. Kamesah pd mlm Isnin lepas ... anak saya yg ke3 (7thn) diserang asthma n selsema yg teruk skali ttp kerana kelewatan saya tak dpt mmbawanya utk neubalizer (klinik ttp) Dr. Kam menasihatkan saya utk mencuba BE ke atasnya...saya disuruh menyapukan BE pd tmpt2 yg wajib n pd hidung,dada n tulang belakangnya...Alhamdulillan dlm masa lbh kurang 15 min.. selsemanya berkurangan n semputnya hilang (lena tidur)..keesokkan paginya saya buat skali lagi kerna anak saya akan mnduduki exam finalnya. Alhamdulillah dgn izin ALLAH semuanya pulih spt sediakala apabila dia blk tghari tu.

Ttp sebaliknya saya, anak bongsu saya (4 thn) n anak sulung saya (14thn) melalui HEALING PROCESS yg 'WOW'...dh lama tak kene attack mcm nie...tp dgn penuh tawakal kami terus menggunakan BE. Anak saya yg bongsu pun percaya dgn keajaiban BE...setiap kali hidungnya tersumbat (selama 2-3 hari lepas) dia akan berkata..."Mama..sapulah krim putih tu kat Qish..mesti Tuhan baikan Qish jap lagi" dgn perasaan yakin dgn izin ALLAH SWT. Harini semuanya hampir berlalu..eczema...gatal...ruam
...running nose..semput...dll berkurangan. Insyaallah kami akan sihat... free from toxin dan alergi INSYAALLAH.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...