Monday 21 November 2011

Orang Luar biasa Vs Orang biasa-biasa


'Unlock your Potentials' atau Jangan dikunci potensi diri anda

Perubahan kepada kekayaan dan kejayaan tidak akan berlaku di dalam hidup anda sehinggalah anda memulakan perubahan luar biasa dgn bertindak mendapatkan ilmu, mentor dan sistem yg telah terbukti berjaya dan berkesan!!!......Jutawan dan motivator terkenal dr Azizan Osman

Berhati-hati dengan apa yang anda letakkan dalam minda anda! Pastikan tiada sampah sarap yang mengganggu kehebatan minda anda untuk menjadi MONEY MAGNET!!! Sentiasa katakan pada diri anda AKU KAYA dan BERJAYA dengan penuh YAKIN!!! Percaya ..elimen sangat penting yang wajib ada dalam diri anda!! NO DOUBT dengan ALLAH s.w.t kata Dr Muhd Jantan sifu yang sangat saya kagumi dan hurmati. ALLAH maha kaya, maha berkuasa, maha pengasih dan maha penyayang, ALLAH tidak tidur, ALLAH maha mendengar!!!!..minta dengan penuh yakin ..sungguh-sungguh... dengan tiada doubt! ..saya sangat yakin , ALLAH PASTI BERI!!!

Mohammad ashik Abuayubul..pada usia 9 tahun telah memulakan perniagaan..dan pada usia 12 tahun sudah digelar jutawan misteri!! Satu teknik yang diajar oleh ibu bapa beliau ..setiap kali menerima dan melihat wang, perhatikan wang yang ada ditangan, cium wang itu..kemudian tarik nafas dan berkata, " saya suka wang..saya suka lebih banyak wang....." Satu amalan boleh dicuba...teknik visualize yang tepat!!!

Menjadi jutawan bukan peluang tetapi pilihan. Setiap manusia mempunyai hak untuk memilih...mereka yg miskin bukan tiada wang..mereka sebenarnya tiada impian untuk menjadi kaya. Setiap manusia sekurang-kurangnya mesti berani berimpian..Dalam dunia ini tiada perniagaan yang gagal...Namun berimpian saja tiada gunanya..kita mesti bertindak untuk merealisasikan impian tersebut!!!...Dr Azman Ching

PERJALANAN BERIBU BATU BERMULA DENGAN LANGKAH PERTAMA!!!

Orang luar biasa berfikiran positif...orang biasa2 banyak sampah sarap dalam minda...
Orang luar biasa buat tindakan luar biasa...orang biasa2 tidak buat tindakan apa-apa...
Orang luar biasa mempunyai impian yang luar biasa...orang biasa2 tidak ada impian...
Orang luar biasa bergaul dengan orang-orang luar biasa positif...orang biasa2 dikelilingi oleh orang2 yg negatif

Kita mesti pilih hidup luar biasa hebat!!!luar biasa bahagia!!!...luar biasa sihat!!!...luar biasa kaya!! luar biasa berjaya!!! luar biasa mndapat berkat dari ALLAH s.w.t!!

PILIHAN ditangan kita.. hidup luar biasa hebat atau hidup biasa-biasa...

BERTINDAK!!! ANDA JUARA!!! Mari menjadi org luar biasa... Jadilah Consultant or Pakar
Consultant bersama saya... maklumat lanjut call Maya 019-7760209

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...