Tuesday 30 October 2012

WOWW BESTNYA...Jemputan Hari Ulang tahun Syarikat


WOWWWWWW....!! Belum habis teruja bila tau hadiah cabutan bertuah, Syarikat tambah lagi teruja iaitu menjemput Artis Shila Amzah (Winner Of Asian Wave 2012) utk buat performance di samping Dayang Norfaizah.... tiket Majlis Ulangtahun ke-20 Hai-O pada 24November sudah habis separuh tak sampai seminggu di keluarkan (13,000 tiket)... alhamdulillah stokis dah book 500 tiket..



Kenapa anda wajib t
eruja sama seperti mereka??

i) Berlangsung juga Majlis Penganugerahan Pangkat CDM!! Yer, kita akan meraikan CDM Cikgu Hafiz sebagai CDM Bongsu Smart Tycoon setakat ini. 

Kenapa kena g?? Visualisasi sangat penting...jom visualise andalah yang akan berjalan di atas pentas & karpet merah dan diraikan sebagai CDM thn depan... Lagi jelas gambaran, lagi bagus!! Clarity is POWER!!

ii) Camwhoring lagi dengan Professional Photographer - nanti den pilih yer.. dah kenal ramai ni..nanti kita pilih yg terbaeeekk ya

iii) HADIAH CABUTAN BERTUAH gempak giler....
* HADIAH UTAMA PROTON PREVE 1.6CVT EXECUTIVE BERNILAI RM 63,000
* SIJIL SIMPANAN PREMIUM BERNILAI RM15,000
* TIKET PERCUMA untuk TRIP LONDON PARIS FOC pastu 5* TRIP lagi..

dan lain2 hadiah seperti * korset PREMIUM BEAUTIFUL * BIO AURA *IPAD CAMERA *JAM TANGAN FOR HER & HIM * banyak lagi hadiah2 menarik untuk di menangi secara percuma...

TARIKH : 24 NOV 2012 (SABTU) ; 
12.30 TGHARI - 6.30 PETANG
TEMPAT : STADIUM MELAWATI, SHAH ALAM

CEPAT BOOK TIKET ANDA DARIPADA PARA MENTOR!! HANYA RM35 shj dan anda akan mendapat doof gift yang menarik!! JOM!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...